” Det är som att ha en egen Let’s deal eller Sweet Deal, utan att behöva dela intäkterna med någon.”
-Karsten Svendsen, delägare av Green Sushi
-Karsten Svendsen, delägare av Green Sushi
Du kan skicka obegränsat antal meddelanden och specialerbjudanden till dina kunder utan extra kostnad. JA – det är helt gratis att skicka meddelanden och om du gör ett bra erbjudande i din app, så går hela omsättningen naturligtvis bara för dig.
Erbjudandet kommer att publiceras som en elektronisk kupong som kan användas 1 gång per Medlem.
Special erbjudanden används oftast till:
Nedan har vi sammanställt några exempel på hur våra kunder använder erbjudanden med framgång.
Tidpunkter med låg omsättning
Om du har tider eller perioder då intäkterna är låga kan du dra nytta av rabatt erbjudanden som gäller endast för en kort tid och därmed få kunder du annars inte skulle haft.
Till exempel, “Sen dagens lunch! Lunch tallrik, normalpris 95:- 15: 00-17: 00 ENDAST 69: – ”
Införande av nya produkter
Om du har en ny produkt som du skulle vilja börja sälja till dina kunder kan ett tillfälligt erbjuder vara ett bra sätt att få folk att ta notis om dina nya produkter under lanseringsperioden.
Gratis-fullt pris erbjudande
Gratis-fulltpris erbjudanden är erbjudanden som ger dig något gratis när du köper något på fullt pris. Till exempel: “Gratis kaffe när du beställer en stor…
Utgående erbjudanden
Om du ser, jag har mat jag måste kasta ut om de inte säljs på samma dag, kan du till exempel. lämna ett erbjudande som bara gäller för de sista 2 timmar innan stängningsdags.